09
июль
2025
3–4 жастағы баланың даму ерекшеліктері
3–4 жастағы баланың даму ерекшеліктері
Бұл кезеңде балада «Мен» ұғымы күшейіп, өзін жеке тұлға ретінде таныта бастайды. Қарым-қатынас, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті, эмоциялық және қимылдық дамуы белсенді түрде жүреді.
1. Қозғалыс (моторика) дамуы
- Еркін жүгіреді, секіреді, баспалдақпен түсіп-шығады.
- Қарындаш, қасық, тіс щеткасын дұрыс ұстай бастайды.
- Кубиктермен, конструктормен күрделі фигуралар жасай алады.
2. Сөйлеу тілі
- Сөйлеммен еркін сөйлейді, сұрақтар қояды.
- Сөздік қоры шамамен 1000–1500 сөзге дейін жетеді.
- Ертегілер мен әңгімелерді түсініп тыңдайды, өз ойын айтып бере алады.
3. Танымдық даму
- Заттарды пішіні, түсі, өлшемі бойынша салыстырады.
- 5–6 түсті ажыратады.
- Санай бастайды (1–5-ке дейін).
- Жай логикалық тапсырмаларды орындай алады.
4. Әлеуметтік-эмоциялық даму
- Достармен ойнай бастайды, ортаға бейімделеді.
- Өз эмоцияларын (ренжу, қуану, ашулану) таныта алады.
- Рөлдік ойындарға қызығады (дәрігер, ана, жүргізуші т.б.).
5. Өзін-өзі күту
- Дәретханаға баруды меңгереді.
- Киініп-шешінуге көмектессе, өз бетінше істей алады.
- Қолын жуып, тамақ ішер алдында тазалық сақтауға үйренеді.
Маңызды:
[Әр бала жеке даму қарқынымен өседі. Егер айтарлықтай кешігу байқалса (сөйлемеу, әрекеттерді түсінбеу т.б.), маманға (педагог, логопед, психолог) жүгіну қажет.
Сүйіспеншілік пен қолдау — баланың үйлесімді дамуының негізі.
Бұл кезеңде балада «Мен» ұғымы күшейіп, өзін жеке тұлға ретінде таныта бастайды. Қарым-қатынас, сөйлеу тілі, ойлау қабілеті, эмоциялық және қимылдық дамуы белсенді түрде жүреді.
1. Қозғалыс (моторика) дамуы
- Еркін жүгіреді, секіреді, баспалдақпен түсіп-шығады.
- Қарындаш, қасық, тіс щеткасын дұрыс ұстай бастайды.
- Кубиктермен, конструктормен күрделі фигуралар жасай алады.
2. Сөйлеу тілі
- Сөйлеммен еркін сөйлейді, сұрақтар қояды.
- Сөздік қоры шамамен 1000–1500 сөзге дейін жетеді.
- Ертегілер мен әңгімелерді түсініп тыңдайды, өз ойын айтып бере алады.
3. Танымдық даму
- Заттарды пішіні, түсі, өлшемі бойынша салыстырады.
- 5–6 түсті ажыратады.
- Санай бастайды (1–5-ке дейін).
- Жай логикалық тапсырмаларды орындай алады.
4. Әлеуметтік-эмоциялық даму
- Достармен ойнай бастайды, ортаға бейімделеді.
- Өз эмоцияларын (ренжу, қуану, ашулану) таныта алады.
- Рөлдік ойындарға қызығады (дәрігер, ана, жүргізуші т.б.).
5. Өзін-өзі күту
- Дәретханаға баруды меңгереді.
- Киініп-шешінуге көмектессе, өз бетінше істей алады.
- Қолын жуып, тамақ ішер алдында тазалық сақтауға үйренеді.
Маңызды:
[Әр бала жеке даму қарқынымен өседі. Егер айтарлықтай кешігу байқалса (сөйлемеу, әрекеттерді түсінбеу т.б.), маманға (педагог, логопед, психолог) жүгіну қажет.
Сүйіспеншілік пен қолдау — баланың үйлесімді дамуының негізі.